Blog

Szabolcsban hasítottuk az aszfaltot

Gergelyiugornyáról indultunk Tivadar felé végig a töltésen, kerékpárúton. Tivadarból kiérve Tarpa felé fordultunk, ahol az első frissítést meg is ejtettünk, nagyon melegünk volt, ránk fért. Beregdaróc felé indultunk tovább, de útközben még benéztünk Beregsurányba is. Itt már végig autóúton, elhanyagolható forgalom mellett kiváló aszfalt minőségen. Gelénest elhagyva lassan a túránk feléhez…

Szomszédig pörgettük

Tunyogmatolcsra autóval érkeztünk és a Székely Fogadó parkolójában parkoltunk le. Itt lepakoltuk a kerékpárokat és neki is lendültünk a túránknak. Úgy 3 kilométert kellett autóúton haladnunk, aztán jött is a kerékpárút végig a Szamos töltésen. Elég jó minőségű aszfalt végig néhol egy-két kereszt irányú repedéssel, de nem vészes, nagy lendülettel…

Afrikát rajzoltunk

Zemplén kerülés Sárospatakról indultunk, a vár melletti parkolóból (ingyenes a parkolás). Megvártunk mindenkit és egyszerre lendültünk neki a 100 kilométerünknek. Sátoraljaújhely felé indultunk meg, de az oda útra betettünk egy kis kanyart, Károlyfalvánál fordultunk le Rudabányácska irányába, ahonnan visszafordultunk a Kalandpark irányába. Érdemes azt a kis kanyart beletenni, csodaszép szerpentines utakon…

Zemplénben jártunk

A hosszú hétvégén Zemplénbe tekertünk. Nyíregyházáról indultunk Makkoshotykára, majd kis pihenő és alvás után másnap indultunk tovább. Pontosabban indultunk volna, egy remek kis körre a hegyekben, ha nem mosta volna el az eső a napunkat. Így csak délután tudtunk tekeregni a hegyek között, ami jó móka volt, mindezt persze kerékpárral…

Makkoshotyka – Kőkapu kerékpáros körtúra

A túra elején rögtön egy 456 méteres csúccsal indítottunk, aminek nagy kedvvel indultunk neki az elején lendületesen tekerve, majd az utolsó pár száz méteren annyira bekeményedett a terep, hogy nem tudtunk már tekerni, így szenvedősen kellett feltolnunk a csúcsra. A meredek úton az ingatag talaj és a borzasztó meleg sem segített,…