Blog

A Spartacus ösvényen jártunk

Aktív pihenésünk alatt terveztük a Pilis több részét is bejárni, mondván még nem voltunk a környéken, ennek részeként túráztunk a Spartacus ösvényen is. Visegrád felől érkeztünk, a Telgráthy réten parkoltunk le az autóinkkal és indultunk neki az útnak, kicsit borongós időben. Megindultunk még az elején aszfalton egészen a Kőfolyásig, ahol…

Kosicky okruh – Keringés az Érchegységben

Egy profi beszámoló ilyenkor úgy kezdődik, hogy mélyen történelmébe ássa magát az ember és felvezeti, mi és miért is vonzott oda minket. De ez egyrészt nem profi beszámoló, másrészt a történelmét felszínesen ismerjük és nem utolsó sorban, azért mentünk oda, mert ott volt (Sir Hillary Edmund után szabadon). Megérkezve Kisidára…

Ezt néztétek a legtöbben

Összeszedtük nektek a leglátogatottabb túráinkat, amiket ti néztetek legtöbbször az elmúlt egy hónapban. Vártól várig gyalogtúra Hernád áttörés gyalogtúra Zemplén kerülés, országúti kerékpártúra Fertő-tó kerülés kerékpártúra Szemlő-hegyi-barlang Szabolcsi 100-as kerékpártúra Bükki kerékpáros körtúra Kerékpártúra a Zemplén nyugati oldalán 2. Zemplén MTB kerékpáros körtúra Tunyogmatolcs – Csenger (Romániai Határ) kerékpártúra Remélhetőleg…

Zemplén kerülés, Országúti kerékpáros túra

Afrika hadtest bevetésen Amikor átkerült a Tekeregj Norbi szervezte Zemplén-kerülés május 28-ra, már tudtam, hogy ott a helyem, és hogy olyan irgalmatlan jó buli lesz, amitől beleborsódzik majd a hátam. Mikor összeállt a vadállati csapatunk, már utolsó sejtemig biztos voltam abban, hogy ez móka lesz, ez lesz maga a nagybetűs…

Zempléni MTB kerékpáros körtúra

Makkoshotykáról indult a csapat, rögtön meg is indultunk az első csúcs felé (501 méter), amelyhez egy hosszan felfelé tekeregő út vezet. Az út minősége nagyon jó, végig salakos dózerút egészen a Gerendás rétig. Picit küzdöttünk a sárral, de nem volt vészes, sok helyen kikerülhetőek voltak a pocsolyák. Aztán jött egy…