Látvány erőleves a Zemplénben

A már-már szokásosnak mondható zempléni körünknek indultunk neki, mi hatan mindenre elszántan. Megérkeztünk Makkoshotykára, a focipályához, ahol pár perc alatt felnyergeltük a lovakat és indultunk is neki a hegyeknek. Aki járt már ezen a részen az tudja, de aki még nem, annak röviden: innen Gerendás Rétig bizony mászóka van, a végén némi kis lejtővel, hogy utána ismételten felfelé induljunk.Felfelé haladva, mindenki saját tempóban pörgeti a pedált, ki beszélgetős tempóban ki az élete PR-jért hajtva. Félúton egy erdőirtásnál megállva már elkészülnek az első fotók. Én, mint fotózni szerető ember, előkapom kis akciókamerámat, kattintanám a képet, és kiírja a masina: "No SD…

Zemplénben jártunk

A hosszú hétvégén Zemplénbe tekertünk. Nyíregyházáról indultunk Makkoshotykára, majd kis pihenő és alvás után másnap indultunk tovább. Pontosabban indultunk volna, egy remek kis körre a hegyekben, ha nem mosta volna el az eső a napunkat. Így csak délután tudtunk tekeregni a hegyek között, ami jó móka volt, mindezt persze kerékpárral nyakig sárosan. Másnap délelőtt ragyogó napsütésben indultunk a hegyeknek, ahol jó pár emelkedőt megmásztunk és közben remek képeket készítettünk. Az útvonal még ide az oldalra nem került fel, mivel nem jártuk végig, de ezt hamarosan pótoljuk és képekkel, leírással megtalálható lesz. :) Képek

Makkoshotyka – Kőkapu kerékpáros körtúra

A túra elején rögtön egy 456 méteres csúccsal indítottunk, aminek nagy kedvvel indultunk neki az elején lendületesen tekerve, majd az utolsó pár száz méteren annyira bekeményedett a terep, hogy nem tudtunk már tekerni, így szenvedősen kellett feltolnunk a csúcsra. A meredek úton az ingatag talaj és a borzasztó meleg sem segített, de leküzdöttük. A csúcsra felérve, mindenki pótolta a folyadékot és szőlőcukorral, csokoládéval tömtük meg magunkat, készülve a nagy zúgásra lefelé. Nem is sokat tekertünk vízszintben, pár száz méter után megkezdődött, amire már mindannyian vártunk, megindultunk lefelé. Remek minőségű úton (látszott, hogy karban van tartva, nemrég egyengethették, mert látszottak a munkálat…