KKB Téli Tekerés Mítosza

KKB - Téli Csapat Bringázás Sokan azzal a lehetetlen felismeréssel vannak, amikor meglátnak minket télen, hogy Úristen nem fagytok meg?! Már hogy fagynánk... Mozgunk! Kaptam is ehhez, egy kis anyagot, amit most itt meg is osztok veletek: "Odafönt már megrendelték a telet, öles léptekkel trappol felénk. Talán arra is készül, hogy egyenként lökdösse fel a bringásokat, fagyos buszmegállókig, dugókban várakozó autók szűk üléséig zavarva őket. A kerékpárosok azonban – mint önbizalomtól duzzadó bokszoló a ringben – tárt karokkal várják a fagyot, és készülnek. A fagy beálltával adunk néhány tippet, amivel a negyedik évszakban is a bringa lesz a legjobb közlekedési…

Ezt néztétek a legtöbben

Összeszedtük nektek a leglátogatottabb túráinkat, amiket ti néztetek legtöbbször az elmúlt egy hónapban. Vártól várig gyalogtúra Hernád áttörés gyalogtúra Zemplén kerülés, országúti kerékpártúra Fertő-tó kerülés kerékpártúra Szemlő-hegyi-barlang Szabolcsi 100-as kerékpártúra Bükki kerékpáros körtúra Kerékpártúra a Zemplén nyugati oldalán 2. Zemplén MTB kerékpáros körtúra Tunyogmatolcs – Csenger (Romániai Határ) kerékpártúra Remélhetőleg találtok kedvetekre valót ezek között is, de ha mégsem akkor nézzetek szét a túratérképünkön.

Szabolcsban hasítottuk az aszfaltot

Gergelyiugornyáról indultunk Tivadar felé végig a töltésen, kerékpárúton. Tivadarból kiérve Tarpa felé fordultunk, ahol az első frissítést meg is ejtettünk, nagyon melegünk volt, ránk fért. Beregdaróc felé indultunk tovább, de útközben még benéztünk Beregsurányba is. Itt már végig autóúton, elhanyagolható forgalom mellett kiváló aszfalt minőségen. Gelénest elhagyva lassan a túránk feléhez érünk Hetefejércse közelében. Itt egy pár kilométeren keresztül rosszabb minőségű úton haladtunk, de rövidesen visszatértünk a túra alatt jól megszokott kiváló aszfaltminőséghez. :) Tarpán ismét frissítettünk magunkon egy kicsit, aztán indultunk vissza Tivadar felé, ahol a Tisza hídon keresztül Fehérgyarmat irányába tekertünk, ismét kerékpárúton. Fehérgyarmaton fordultunk is a Szamos oldalába, amit…