Ezt néztétek a legtöbben

Összeszedtük nektek a leglátogatottabb túráinkat, amiket ti néztetek legtöbbször az elmúlt egy hónapban. Vártól várig gyalogtúra Hernád áttörés gyalogtúra Zemplén kerülés, országúti kerékpártúra Fertő-tó kerülés kerékpártúra Szemlő-hegyi-barlang Szabolcsi 100-as kerékpártúra Bükki kerékpáros körtúra Kerékpártúra a Zemplén nyugati oldalán 2. Zemplén MTB kerékpáros körtúra Tunyogmatolcs – Csenger (Romániai Határ) kerékpártúra Remélhetőleg találtok kedvetekre valót ezek között is, de ha mégsem akkor nézzetek szét a túratérképünkön.

Zempléni MTB kerékpáros körtúra

Makkoshotykáról indult a csapat, rögtön meg is indultunk az első csúcs felé (501 méter), amelyhez egy hosszan felfelé tekeregő út vezet. Az út minősége nagyon jó, végig salakos dózerút egészen a Gerendás rétig. Picit küzdöttünk a sárral, de nem volt vészes, sok helyen kikerülhetőek voltak a pocsolyák. Aztán jött egy remek hangulatú defektjavítás, remek tanácsokkal. ? A Gerendás réti kis pihenő után ismét felfelé indultunk, a Nagy-Péter-mennykő felé, ami a túra csúcspontja mind kilátásban, mint magasságban. Itt ismételten megpihentünk, kigyönyörködtük magunkat elkészültek a kötelező fotók, és útnak indultunk, irány Kőkapu, ahová szinte berobogtunk mint egy tgv. ? Innen ismét felfelé…

Szabolcsban hasítottuk az aszfaltot

Gergelyiugornyáról indultunk Tivadar felé végig a töltésen, kerékpárúton. Tivadarból kiérve Tarpa felé fordultunk, ahol az első frissítést meg is ejtettünk, nagyon melegünk volt, ránk fért. Beregdaróc felé indultunk tovább, de útközben még benéztünk Beregsurányba is. Itt már végig autóúton, elhanyagolható forgalom mellett kiváló aszfalt minőségen. Gelénest elhagyva lassan a túránk feléhez érünk Hetefejércse közelében. Itt egy pár kilométeren keresztül rosszabb minőségű úton haladtunk, de rövidesen visszatértünk a túra alatt jól megszokott kiváló aszfaltminőséghez. :) Tarpán ismét frissítettünk magunkon egy kicsit, aztán indultunk vissza Tivadar felé, ahol a Tisza hídon keresztül Fehérgyarmat irányába tekertünk, ismét kerékpárúton. Fehérgyarmaton fordultunk is a Szamos oldalába, amit…

Szomszédig pörgettük

Tunyogmatolcsra autóval érkeztünk és a Székely Fogadó parkolójában parkoltunk le. Itt lepakoltuk a kerékpárokat és neki is lendültünk a túránknak. Úgy 3 kilométert kellett autóúton haladnunk, aztán jött is a kerékpárút végig a Szamos töltésen. Elég jó minőségű aszfalt végig néhol egy-két kereszt irányú repedéssel, de nem vészes, nagy lendülettel tekerhető végig. Forgalommal annyira nem is találkoztunk, itt - ott helyi munkába járó kerékpárost leszámítva. Szamosbecsnél levezet a kerékpárút a főútra, itt ezt egy picit átgondolatlannak éreztük, hogy a kerékpárút a nagy forgalmú főútba torkollik bele és itt kell a hídon áttekernünk, majd vissza a kerékpárútra. Innen már nincs sok…

Afrikát rajzoltunk

Zemplén kerülés Sárospatakról indultunk, a vár melletti parkolóból (ingyenes a parkolás). Megvártunk mindenkit és egyszerre lendültünk neki a 100 kilométerünknek. Sátoraljaújhely felé indultunk meg, de az oda útra betettünk egy kis kanyart, Károlyfalvánál fordultunk le Rudabányácska irányába, ahonnan visszafordultunk a Kalandpark irányába. Érdemes azt a kis kanyart beletenni, csodaszép szerpentines utakon növelhetjük a pulzusunkat, mert itt bele is futunk az első kisebb emelkedőbe. Újhelyt elérve célba vettük Pálházát, itt végig kerékpárúton haladtunk. Pálházára beérve megkezdtük a kapaszkodást Telkibánya irányába, szép emelkedő, bele kell állni rendesen, de a látvány kárpótol mindenért. Ahová egyszer feltekersz, onnan le is vezet az út, így is…