Napsütéses strandolós – KKB Edzőtábor-o-zoo

Helló ismét! Mivel tegnap már elkezdtük nézni az előrejelzéseket, arra számítottunk, hogy a reggel hetes indulással az ajándékba kapott, förtelmes nyárias, meleg időben elindulva, négy órát hajtva a bringákat elkerüljük, a délre időzített esőt. Így az indulás, még ha döcögősen is, de pont jól sikerült. Újból Somfalva-Nagymarton ám ezúttal Savanyúkút és így fordultunk Hochwolkersdorf felé. Kellemes kis hullámvasúttal indult az út e része és mindig csak, akkor kúpoltuk meg, amikor a táj kellően hepe-hupás volt ehhez. Itt sikerült rendes wattokat tenni a pedálra. Aztán persze fogyott a kraft. Ez talán természetes így a negyedik napon. Majd tudja a fene, hogy…

Kici Átmozgatás Öccá’ – KKB Edzőtábor-o-zoo

Groß güt!A mai beszámoló inkább amolyan kis lapozgató, találj ki alá szöveg bubit típusú, mire gondolhatott a művész jellegű lesz. Szóval reggel nem keltünk fel korán, nem reggeliztünk meg hamar és nem indultunk el hajnalok hajnalán. Cserébe urasan szépen, rongyrázósba végig csorogtunk Fertőrákos-Fertőmeggyes-Ruszt útvonalon. Megmutattuk mennyire fasza gyerekek is vagyunk két nap halál után.Reggel már mindenki lába olyan volt, mint a beton. Noh nem olyan erős, hanem olyan kötött. Napsütéses, undorító melegben kellett keróznunk. Köpedelem. Csendben átértünk Rusztra, ahol madlipz live-ot játszottunk Evelin, Alois és Günther gólya szereplésével, ahol a "gerlepár" Evelin és Alaois épp a CSOK-os fészket építette, míg…

Kemény Nyitány – KKB Edzőtárbor-o-zoo

Mindenki nyugodjon le a picsába, megérkeztünk rendben. Most már el is árulom, hogy Sopronba! Baaaam, erre Ti sem számítottatok mi?! Olcsó ember Grand Canariája Burgenland. Reggelre megvolt a nagyszájú fiúk átka, mert Tomi egyeztetett helyi vezetőnkkel és Józsi olyan útvonalat rakott össze, amire mindegyikünk szeme megrebbent. 147 km és elvileg 2700+ méter szintet jelzett a Garmin. Nos azért ember legyen a talpán az aki ennyire csak legyint. Mondjuk Józsi pont ezt tette és hozzá tette, hogy mi akartunk erős kezdést! Köszi még egyszer! Kezdjük el a beszámolást. Reggel negyed kilenckor vágtunk neki Ágfalvának és hála a Tirpák Crossnak, megszoktuk a…

Elkezdődött – KKB

Ahoi Popaček! Annyit mondok csak, elkezdődött! Minden évben van egy hét tavasszal, amikor csak a kerózás körül forog a világom, nem mintha amúgy nem, de psszt erről nem kell tudni mindenkinek! Ezt a hetet szoktam én mindig Edzőtábor-o-zoo névvel illetni. Ekkor hagyom a krakent kiszabadulni, persze eddig csak az észak-alföldi, nyírségi löszhegyek és a zemplén hegyei között garázdálkodhatott. Na de most!!! Hát most lehet letörik a csápja a szörnynek... Na jól van ne hipe-oljuk túl magunkat, de egy biztos szeles, havas tavasz ide, tavaszias, napos tél oda. Ez a hét jó lesz! Ma már Tomival megfutottuk a prológot 70 km-en…

KKB Téli Tekerés Mítosza

KKB - Téli Csapat Bringázás Sokan azzal a lehetetlen felismeréssel vannak, amikor meglátnak minket télen, hogy Úristen nem fagytok meg?! Már hogy fagynánk... Mozgunk! Kaptam is ehhez, egy kis anyagot, amit most itt meg is osztok veletek: "Odafönt már megrendelték a telet, öles léptekkel trappol felénk. Talán arra is készül, hogy egyenként lökdösse fel a bringásokat, fagyos buszmegállókig, dugókban várakozó autók szűk üléséig zavarva őket. A kerékpárosok azonban – mint önbizalomtól duzzadó bokszoló a ringben – tárt karokkal várják a fagyot, és készülnek. A fagy beálltával adunk néhány tippet, amivel a negyedik évszakban is a bringa lesz a legjobb közlekedési…